Klickedicken

2011-09-25
00:22:46

Vad har hänt idag?
Idag har jag ändå fått gjort lite av allt jag skulle göra!

Dagen började med en promenad med Anna runt i Krokslätt och i skogen. Nu har vi kollat alla hus och valt hus åt vår far. Vi har även kommit fram till att Harald borde byta till Krokslättsskolan. Väl hemma igen krattade jag upp löv från gräsmattan och sedan kom mormor och morfar och åt med oss. Sedan fika, såklart!

Biblioteket var ju också något vi skulle till, så dit drog vi efter fikat. Jag lånade åtta skivor! Däribland Khomas senaste! ÄLSKAR DEM! <3 Så nu kommer jag att droga sönder den. Alla skivor är (snart) sparade på min hårddisk. Blev Lagerhaus och lite annat också, i jakt på en födelsedagspresent åt farmor. Men vi hittade inget, så drog hem igen.

Nästan hemma mötte vi Fille som skulle fota lite. Hon och jag drog ner till maxi för att hämta ut biljetter och fota, men maxi hade ingen kontakt med ticnet och när vi kom ut var det redan mörkt. (Då hade vi iofs hunnit fota en del i en spårvagn och ta grymt mkt konstiga andra bilder. Cykelbilder framförallt.)

När det inte gick att få ut biljetter på maxi gick vi till willys. Där kom Hassan och hjälpte oss. Han var på ett jäkla gott humör, den grabben alltså! ;o Påstod att man var "välutrustad" med siffror på armen... Kände att det var tolkningsbart. haha. Älska att det blir Raubtier snaaart! Längtar som sjutton!! :3

Eftersom att det inte blev så bra bilder ska vi fota imorgon bitti igen! :D Fille, har fastnat för din kamera, även om jag inte fattar den... haha. Denna gången ska Theo vara med också, så att vi kan förvärkliga våra kundvagnsbilder :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: