Klickedicken

2012-04-06
23:56:49

Eldrimner @ Teen Dream
Lyckades komma försent till spelningen eftersom vi gick vilse, men den delen vi såg var otroligt bra!

Kom dit och hängde in grejerna i garderoben innan vi insåg att det var Eldrimner som spelade. Snabbt som fan upp till publiken och direkt fram o röja! Konstigt nog var det bara jag och Fille som stod typ längst fram och headbangade. En kille gjorde likadant bredvid mig, men det var allt. Haha. Konserten var dock grym! Jag säger det igen; Jag ÄLSKAR John för att han berättade för mig om det här bandet!

Efter Eldrimner hamnade vi på ngt sätt på golvet. Låg där på golvet och filosoferade och kollade på stjärnorna. Dessutom skulle vi utbringa en skål för Gabbe, för att han är en så fin människa. Var en så fin människa. Vi skulle alltså skola för Babbe, eller gola för bobbe.

Bandet som spelade efter Eldrimner var kasst. De hade typ Markolioo som sångare såg det ut som, så vi gick ner till garderoberna och hittade Markus i Archaea och köpte konsertbiljetter av honom. Alltså blir det Archaea i maj! Ser fram emot det.

Vi gick upp igen och låg i sofforna och kollade lite på nästa band, som var ännu sämre än bandet efter Eldrimner. Vi bestämde oss för att gå hem. Och det var fan så mycket lättare än att komma dit. Gick inte vilse en enda gång.

Någon gång under konserten halft headbangade vi ner för en trappa. Gör inte det. Man tappar balansen.
Puss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: