Klickedicken

2012-04-02
14:55:31

Gabriel Lopéz
Jag fick veta idag att Gabbe i min gamla klass har gått bort. Trots att det var närmare tre timmar sedan har det fortfarande inte sjunkit in och jag har liksom inte accepterat det. Vi var aldrig speciellt nära vänner, men det finns ändå en del minnen. Först och främst allmäna grejer i klassen, men också när vi var hos Vickan och lagade mat, eller andra liknande tillfällen.

Gabriel har alltid, så länge jag har känt honom, varit en glad och otroligt snäll person. För övrigt finns det många småudda saker man kopplar till honom, som överböjliga leder och coca cola. Alltid denna cola!

Jag hoppas att du, Gabbe, om det finns något ställe man kommer till när man dör, får det bra där. Deprimerande nog tror jag inte ett dugg på sådant och inte heller att det går att få någon som helst kontakt med de döda. Alltså börjar jag känna nu att det här inlägget blev snurrigt.


Men jag vill ändå säga Vila i Frid till Gabriel Lopéz för att han var en underbart skön person!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: