Klickedicken

2012-04-13
23:00:00

Let's Dance
Suttit och kollat på mitt gamla favoritprogram, Let's Dance, hela kvällen! Mysigt!

Roligt att David Watson är med! Tror inte att han har varit med innan, så det är kul! :D
Favoriten är såklart Tobias Karlsson! <3 Jag vet inte, men han är alltid grym. Oberoende av vem han dansar med. Anton Hysén är grym också! Han är väl enda av alla som redan dansar riktigt bra, bortsett från proffsdansarna då. :) Cecilia är också en som liksom hör till. Gillar att hon dansar med byggubbens brorsa också.

Det är bara lite tråkigt att mina gamla favoriter är borta. Carin och Daniel da Silva till exempel, men jag tror att de försvann för länge sedan. Maria Öhrman i Juryn vet jag inte vart hon tagit vägen heller. Men den jag saknar mest är Tobias Wallin! Vet inte vad jag ska säga om honom, men ah. Han är grym! :D

Bara för att jag är glad att Watson är med åker han såklart ut... Tyckte att han med röd slips borde åkt ut. Usch så dålig han var...
Tobias Karlsson! :D

Åååh, Carin da Silva och Mette! :D Bästa dansparet! haha

HAHAHA, älska det där alltså xD


Får jag lägga till en till? :D Detta är anledningen till att Daniel da Silva är en av favoriterna! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: