Klickedicken

2012-04-10
23:06:19

Påsk
Påsken har jag firat på landet, som vanligt.
Jag och min mammas familj åkte till mormor och morfar på landet och träffade min moster och mina kusiner. Fint väder, mycket (påsk)mat och släktingar. Det är så påsken ska vara! :)
Wilma sminkade glatt alla som ville. Fast här tror jag att det är Anna som har sminkat.
Haha, när jag skrev att hon sminkade alla som ville menade jag alla som inte gjorde tillräckligt med motstånd. Anna ooch Wilma sminkade mig. Tror att det såg helt okej ut i början. Men det ballade snart ur totalt. Kolla näsan bara...
Vi var på utflykt också. Martha njuter av fint väder, varm choklad och kex. :D

Tog fler bilder... Laddar upp dem i ett senare inlägg :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: