Klickedicken

2012-04-22
18:43:33

Stressigt!
Har historiaprov imorgon så har försökt plugga det hela dagen. Men det har gått sådär eftersom jag är typ sjuk. Feber och huvudvärk är inte bästa saken när man ska försöka plugga. Dessutom inser jag att jag måste börja träna. Passande att vara sjuk då liksom.

Mitt fina schema...

vecka 17
Måndag Historiaprov
Tisdag liten obetydlig svenskaläxa. Soft.
Onsdag Buffdag, men måste ändå dit o identifiera växter och skalbaggar.
Torsdag
Fredag Matteläxa
Lördag MARKNAD!
Söndag

vecka 18
Måndag Cortège
Tisdag
Onsdag Fett STORT sveskaprov. (prov på två olika saker plus uppsats. yay)
Torsdag MatteCprov och STYRKETEST
Fredag
Lördag
Söndag

vecka 19
Måndag
Tisdag Kemiprov (kursprov) och Slaget!
Onsdag
Torsdag RISKULLA (fem fkn km på tid!)
Fredag
Lördag
Söndag

Gud så lite det ser ut nu bara för det. Jobbiiiiigt. Men det är mycket. För mycket. Börjar längta som sjutton till sommaren nu...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: