Klickedicken

2012-08-20
09:06:54

100 frågor
HA! Jag är uppe alldeles för tidigt och har inget att göra, så jag snor Nattas 100 frågorslista! Jag tycker om sådanahär när jag har tråkigt. Bra tidsfördriv liksom. Det är iofs roligare med lite annorlunda frågor, menmen. Bättre än inget.
 
Däremot finns det frågor på sådana här listor jag inte alls känner för att svara på på en blogg. Då blir det bara ett sträck. :) 
 
SENASTE: 
1. Dryck: vatten <3
2. Telefonsamtalet: mamma
3. SMS: Natta
4. Låt: Hatarna - Zombiekrig <3 (Åh, vill se dem live igen NU!)

HAR DU NÅGONSIN: 
6. Dejtat någon två gånger: njaäe
7. Har någon varit otrogen mot dig: -
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: aa :'(
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Jaa, det hände för mindre än en vecka sedan senast haha

DINA TRE FAVORITFÄRGER: 
12. Svart
13. Blå 
14. Lila

I ÅR HAR DU: 
15. Lärt känna en ny vän: Jaa! <3
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej, det kan jag inte påstå
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Det händer då o då, så det skulle vara konstigt om det inte har hänt iår!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Träffat många människor som tillsammans ändrat min syn på livet? ja.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Haha, jaa!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Hmm, inte så att jag kommer ihåg det som en händelse liksom.
21. Kysst en kompis: Näj

BLANDAT: 
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har i princip bara IRL-kompisar på msn tror jag. Har inte vart inne på ÅR. Bortsett från en gång för typ två veckor sedan.. Skulle kolla om någon fortfarande använder det. Det var EN. haha
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Öh, barn? Ska jag tänka på det NU? Inte ETT iaf. Och inte mer än fyra? haha ingen aning. :)
24. Har du några husdjur?: Nja. Min syster har och vi bor ju tillsammans så det är ett tveksamt svar. 
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, inte längre. Men ville det från att jag var typ 4 år till att jag var kanske 12. Kändes som att folk ropade på någon annan när jag hörde mitt namn...
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Själva födelsedagen har jag ingen aning. Det var typ en torsdag eller så? Men det firades med några av världens finaste människor <3
27. Vilken tid vaknade du idag: halv sju...
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Har alltid undrat vad det betyder! Om det var midnatt mellan idag o igår sov jag, om det var mellan i förrgår och igår så... vet jag inte hahah.
29. Någonting som du längtar till: Massor! Lady Gaga i Köpenhamn, Raubtier o MASSA annat! :D
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket! Jag skulle vilja ha mer struktur, hinna med mer saker och sluta slappa i onödan! haha. Mycket annat också, men kan inte riktigt sätta ord på det.
32. Vad lyssnar du på just nu: ZOMBIEKRIIIIIG! <3
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaaao
34. Vad gör dig irriterad just nu: Min förmåga att vara pigg för tidigt på morgonen! haha Kommer ju vara astrött fram mot 11 när skolan börjar 

OM DIG: 
36. Vad är ditt namn: Jenny, men funderar på att byta till mitt mellannamn Estrid... (Jag vet att alla är emot det haha)
37. Singel/upptagen: singel :x
38. Stjärntecken: Fisk! 
39. Kille eller tjej: Jag är tjej
40. Grundskola: Tyska skolan
41. Gymnasie: Fässbergsgymnasiet<3
42. Högskola: Hoppas på att det blir Chalmers
43. Hårfärg: Blond och lila
44. Lång eller kort: Jag hade gärna varit kortare
45. Längd: ca 1.72
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag gillar inte den frågan och orkar inte komma på ett bra svar.
47. Piercings: hål i öronen, men tycker inte att det räknas som piercings. Inte förrän man töjt dem. haha
48. Tattoos: Det hade varit GRYMT snyggt, men har inte. 
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA: 
51. Operation: Bihålorna ovanför vänseterögat. Konstigt nog heter de "tandbihålor" 0.o
52. Piercing: Jaa, då var vi där igen. Men hade vart nice med piercing i naveln, så det kanske blir den första :D
53. Tatueringen: Har FORTFARANDE ingen, men skulle vara coolt med en drake eller en avocado! :D
54. Bästa vän: Men jag har aldrig klassat någon som "bästa vän". Har flera rigtigt bra vänner, så de kanske kan vara bäst tillsammans?
55. Sporten du spelade: Spelade? Utövade. Dans! Funderar på att börja igen. Höll ändå på i typ 6 år. Slutade iofs för 7 år sedan haha. 
56. Husdjur: Aldrig haft, men min systers första var en kanin.
57. Vaccination du minns: haha. "vilket var det första toalettbesöket du minns?" Vaccinationer är inget jag lägger på minnet? haha
58. Konsert: Ååh, konserter! Första var väl The Poodles i Uddevalla? Bästa var Avatar på Brewhouse 2008 <3

JUST NU:
60. Alkohol du drack: Någonting igår som luktade björnklister och fanns i en mycket fin flaska :D
61. Äter du: Ingenting, men åt nyss råggröt till frukost (Y)
62. Dricker du: Ingenting där heller, men drack vatten till gröten haha
63. Är du på väg att: Gå från datorn för att sminka mig och borsta tänderna o så innan jag ska till skolan, men det är ett tag kvar.
64. Lyssnar du på: Har jag inte redan svarat på det? Zombiekrig. Men skivan tog precis slut, så kanske ska ta Eldrimner nu? <3
65. Väntar du på: att tiden ska gå. Fast inte för plötsligt, så att jag missar bussen! hahah

DIN FRAMTID: 
66. Vill du ha barn: Förmodligen, men inte än på några år. haha. Just nu känns det rätt avlägset. 
67. Vill du gifta dig: Sånt kan jag väl få tänka på senare?
68. Karriär i åtanke: Hööhö. Tänkte plugga iaf 6 år till?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
69. Läppar eller ögon: båda 
70. Kramar eller pussar: Vadå antingen eller? :c
71. Kortare eller längre: längre såklart!
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: Båda, inte överdrivet av något!
74. Snygg mage eller snygga armar: Nu får jag snart ryck på det här.. Man kan ju inte välja antingen eller.. haha
75. Tatueringar eller piercingar: Inte överdrivet av något! Och.. det är FULT att töja något annat än öronen... hahah
76. Känslig eller inte: Känslig, men inte mesig
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Men neeeeej haha

HAR DU NÅGONSIN: 
79. Kysst en främling: neeeej
80. Gjort något sjukt spontant: Var går gränsen mellan sjukt spontant och bara spontant? 
81. Tappat glasögon eller linser: hmm.. nej! :D
82. Haft sex: - 
83. Krossat någons hjärta: -
84. Har någon krossat ditt hjärta: -
85. Har du blivit arresterad: Näe
86. Dissat någon: Jaa.. hahah förlåt!
87. Gråtit när någon dött: aa
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): -

TROR DU PÅ: 
89. Dig själv: tror o tror..
90. Mirakel: höh, nej 
91. Kärlek vid första ögonkastet: njaaeaoo, tveksamt
92. Himlen: himlen som atmosfären, men inte som stället där Gud bor. Jag menar hallå? Var är logiken?
93. Tomten: Tomten känns ändå mer realistisk än Gud. (Det är MIN åsikt, om du är religiös skit i min åsikt! Det är inte menat att kränka dig)
94. Att kyssas på första dejten: Why not?
95. Änglar: Hahah, hej Gud.

SVARA ÄRLIGT
96. Varit otrogen: Var det inte meningen att man skulle svara ärligt på alla andra frågor? Shit, då måste jag skriva om allt! Men nej, det har jag inte o skulle aldrig falla mig in.
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, känns som samma fråga som föregående?
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jaa? Klart som fan att det är. 
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Huuur mycket som helst! Framförallt är det massa människor jag inte kan leva utan. Ingen nämnd, ingen glömd ;)
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jao, eller inte svarat alls :p
 
Jaha, då kommer frågan vad sjutton man ska ha på sig idag? Det ska typ vara varmt fast ändå inte. Hatar sånt väder haha. Man vet inte alls vad man ska ha på sig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: