Klickedicken

2012-08-14
23:42:55

Dagens inköp
Hade kort pass i trädgårdsföreningen idag. Började åtta, slutade halv tolv (sedan blev lunchen efter jag slutat iofs...). Tyckte vi var rätt effektiva i arbetet ändå. Jag o Denise är grymmaste teamet! :D
 
Efter jag slutat drog jag hem o bytte kläder innan jag drog ner till stan med, tro det eller ej, min mor! Jag hatar att köpa skor, för att inget passar någonsin på mina fötter som tydligen har "fel" form, men mamma fick mig att kolla vidare o jag hittade snyggaste skorna! :D
 
Ska byta snörena till svarta så blir det peeerfekt!
 
Det blev en jacka också, superskön! Så jag är nöjd, haha
 
Nu ska jag sooova, håller på att dö av trötthet. Var ju för sjutton gubbar uppe vid halv sju imorse...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: