Klickedicken

2012-08-26
08:20:59

Godmorgon!
God morgon alla pigga o glada!
 
Vad ska man göra idag, tro? Funderar på att städa mitt rum ordentligt, blev så inspirerad när jag läste på Nattas blogg! "Har städar mitt rum så nu är det fint och fräscht!" Jag kan inte säga det samma om mitt, men hoppas kunna göra det ikväll!
 
För övrigt måste jag läsa Oliver Twist... Min kära svensklärare bestämde i onsdags att vi ska läsa trehundra sidor o i en bok för att sedan skriva en uppsats där vi måste ha läst boken. Uppsatsen är 20 dagar efter att vi fick boken... Alltså blir det MINST 15 sidor per dag i snitt. Plus andra svenskaläxor... Jag valde natur för att slippa sånt!
 
Nej, nu ska jag inte börja dagen med att reta upp mig på det! haha, ska städa mitt rum! 
 
haaadet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: