Klickedicken

2012-08-01
23:44:46

Hår och naglar
Både naglar och hår är död materia. Den klassiska kvinnan har både långa naglar och långt hår, medan mannen har kort av båda delarna. Att måla naglarna är vanligt, så också att färga håret. Men jag har aldrig tidigare tänkt på att både naglar och hår har en viss längd som är så otroligt jobbig! 
 
Nu har jag den jobbiga hårlängden och vill bara klippa av det. NU. Men samtidigt vill jag ha lååångt hår! Det är bara såå fint! Alltså står jag i världens dilemma. Jag har bestämt mig för att spara det. Hoppas jag pallar! hahah
 
Naglarna är också i jobbig längd. Haha, så fult det låter. Men jag kom på det när jag funderade på om jag ska klippa av håret eller inte. Kan ju alltid klippa av dem och spara håret, haha. Ja, så får det bli!
 
Det var dagens tanke. Den var mycket kreativ, jag vet...
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: