Klickedicken

2012-08-12
00:43:21

Kläder, kläder och åter kläder
Min garderob har varit full väldigt länge. Ändå tillkommer det såklart kläder, man måste ju uppdatera sig ;)
Men nu kände jag att det var smockat. Dessutom har jag gått upp i vikt såpass mkt att det är en bråkdel av kläderna som faktiskt passar, så jag tog fram en flyttlåda för att plocka ner kläder jag inte kan ha längre. (Målet är la att kunna ta upp dem i lådan och lägga ner dem jag använder nu... hahah) Jag har även tagit bort typ konstiga grejer som inte alls passar denna årstiden. 
 
Så hade jag det alltid när jag var liten; kläder för den aktuella årstiden i garderoben, resten i en låda på vinden eller i källaren. Hur har ni det? Jag kom fram till att det känns smart att börja med det där igen, det lär ju bli så grymt mycket mer plats!
 
Jag får väl också erkänna att jag började rensa lite väl sent på kvällen, menmen. Jag ska fortsätta efter jobbet imorgon. Efter att Åsa o Henrik vart här och käkat sushi! Ska bli gott och trevligt! :D
 
Så här långt har jag kommit nu! Ser ni hur tomt och fint det ääär? :D
 
 
Nu är det dags för mig att gå o lägga mig. Ska, tro det eller ej, upp o jobba imorgon! 
God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: