Klickedicken

2012-08-21
08:40:17

Lista igen...
Haha, har man inget att göra och läser kompisars bloggar o där finns massa listor kommer suget igen! Älskar dem! Men.. som jag säger varje gång: vissa saker vill man inte svara på på en blogg. Den som verkligen undrar kan ju maila mig eller någon i så fall, haha

1. Vill du ha ditt ex tillbaka?: haha, nej :) 
2. Är du singel?: Mjo :/
3. Är du player?: nej, det tycker jag inte
4. Har du syskon?: Haha, jaa. Två stycken ;)
5. Första personen/personerna du vänder dig till?: Åh, det är så svårt! Beror helt på vad det handlar om! Det finns fyra personer som utmärker sig här.. Men ingen nämnd, ingen glömd. :)
6. Favoritgodis?: russin? eller lakrits/hallon skallar 
7. Vad drack du senast?: Kranvatten. Alltid vatten!
8. En som du inte kan leva utan?: EN? Jag skulle inte kunna välja ut någon... kommer det fler sortera ut folk-frågor skriver jag bara streck! Blir det för många försvinner listan! :)
9. Hur många kan du berätta allt för?: Det har jag i princip svarat på? typ 4 pers :)
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?: Nääeeej, det tror jag inte.
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig?: Haha, Theo tror jag var den senaste. Han betyder skitmkt! och ja, vi är KOMPISAR :)
12. Favoritlåt?: Ååååh! Mågot av Zombiekrig eller Eldrimner just nu.. Älskar Eldrimners texter... men, jag vet inte!
13. Har du något som hör till ditt ex?: Ett par citat? haha neh, inget fysiskt.
14. Har du någonsin kysst någon?: haha, jaa.
15. Är du oskuld?: - 
16. Är du kär isåfall i vem?: -
17. Favoritfilm?: Åh.. jag vet inte! Det är generellt en svår fråga att välja ut en favorit bland film och musik.. Alla bra filmer är bra på sitt sätt liksom. Men allt där Mikael Persbrandt är med! :D Joel Kinnaman och Johnny Depp är också favoriter :D
18. Favoritfärg?: Svart, svart och åter svart... Nu snackar vi RIKTIGT svart. Inte typ gråsvart eller blåsvart eller så. Annars gillar jag lila och blått :)
18. Bästa vän?: -
19. Favoritprogram?: Nu tror jag att man ska tolka det här som TVprogram.. Men jag tar det som program på datorn.. och då väljer jag... (i brist på fantasi) iTunes. Det går alltid att lita på och där finns ALL min musik... Utan krångel. Love it!
20. Är du svensk?: 100%  
21. En person du saknar?: Just precis nu saknar jag Fille <3 Hon är borta i Finland o har kuul! Men tycker att vi ska ses så fort hon kommer heeem! :D
22. Vart bor du?: i en liten villa (det låter som ett pepparkakshus!)
23. En underbar person?: <3 
24. sex personer som du älskar?: - (här var det ännu mer välja ut.. inte okej. Känns mer okej om man ska välja en. Det är liksom mer speciellt.)
25. Var är du nu?: Mycket förvirrande fråga! Vart har en riktning, men det är uppenbart att frågeställaren menar var jag är nu. Inte vart. Så ah. Jag är i mitt rum hemma och jag är på väg till Chalmers. Snart. :) (tar mig också friheten att ändra till var.)
26. Röker du?: Nej, verkligen inte. Har sett tillräckligt med KOL-drabbade människor. Usch.
27. En person som betyder mycket för dig?: - (Kan inte välja en heller, även om jag sa att det känns bättre förut. Det känns mer okej att peka ut en. Men jag kan inte välja.)
28. Vem kan du berätta allt för?: har jag inte svarat på det?
29. Favoritdjur?: Neej... Min gitarr! <3
30. Hur lång är du?: 172 cirkus
31. Vem gillar du?: fuck you! nej, men åh vad den här listan fokuserar på vem man gillar. Jag gillar mina närmsta vänner! Jag hopaps att jag vet vilka ni är! SÅ mycket kärlek till er! <3 
32. Födelsedag?: 1/3
33. Vill du flytta, isåfall vart?: Jag her inte råd, så föredrar att inte spekulera i det.
34. En söt person?: -
35. Har mest minnen med?: Här måste jag säga Fille... <3 Eller Natta, haha <3 
 
Nästa gång jag får för mig att göra en sådan här lista, säg till mig på skarpen! Jag blir bara så irriterad på dem! Tror att det är kul i början, men blir sur på den. Hahah så fult, men sant :P

Kommentar:
#1: Nathaly

Haha vem är ditt ex? (du kan messa svaret) ;))

2012-08-21 @ 11:01:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: