Klickedicken

2012-08-22
17:58:21

Matte <3
Första riktiga skoldagen idag då! Fick bekräftat att jag ska sluta 16.10 på tisdagar.. det kommer så bli min favoritdag. Inte. Men jag gillar att det är grymt mycket matte! 
 
Det kan låta sjukt i andras öron, men nu när jag sitter hemma o känner mig småsjuk o inte orkar annat än slöa vill jag räkna lite matte. Kolla på TV o så tröttnar jag snabbt på, men känner för att räkna lite! Tyvärr ligger boken kvar i skolan, så det blir svårt. 
 
Meeen jag ska ha 6,5 timmar matte/vecka iår! Kommer bli kul :D Det innebär matte D och E, matte breddning och matte diskret! :D Just nu känns det relevant att läsa teknisk matematik på Chalmers sedan :3 
 
För att komma in på en sådan utbildning behövs bra betyg, närmare bestämt 21,00, och det har jag inte riktigt. Meritpoängen går nog att få ihop, men har inte MVG i allt för det. Får se till att få bra betyg i så mycket som möjligt nu. Annars kan man komma in på att göra ett prov. Kollade på det från iår nyss och det verkar kul! Ska skriva ut det och göra nu o se hur det går :D
 
Haaadet!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: