Klickedicken

2012-08-05
22:57:32

Naglar o tårta
Hur vet man att det är dags att klippa naglarna? Ju det hörs när man trycker på tangenterna på datorn. Då börjar det bli fett störande och det är dags att klippa dem. 
 
På tal om naglar målade vi Theos naglar idag. Det blev mycket snyggt. Älskade tumnaglarna som matchade slaget om innerstan armbandet sjukt bra. Alla naglarna i den färgen och det hade varit så sjuk gay och så sjukt hett! haha 
 
Förutom att måla naglarna bakade vi en otroligt fin svampbobtårta till Ami som fyllde år igår. Princesstårta fast med blå marsipan ovanpå, med en svampbob och fyllningen var rosa. Sjukt fin, men glömde helt att ta bilder. Hängde en del på studsmattan också, såklart. 
 
När de gick hem kom istället mina kära kusiner med far och styvmor. Trevligt värre! Här blev också en del studsmatta och så knäckte jag mitt knä rejält. Det gör fortfarande ordentligt ont, så här tre timmar senare. Jag kan inte räta ut det och det är rätt svullet. Nice! Men det matchar min kind från när jag krockade med Vilmas armbåge! Så det är okej. Haha
 
Imorgon drar jag till dalsland en snabbis. Kommer tillbaka på tisdag kväll. Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: