Klickedicken

2012-08-10
23:59:51

Nya kläder
Åkte in till stan tidigare idag för att köpa lite kläder. Insåg att jag inte hade ett enda par byxor utan stora hål...
Det blev två par byxor o en tjocktröja. Älskar tjocktröjan! Lite tidigt med sådana kläder nu kanske, men iaf. :)
Ursäkta dålig bild, men skyller på ljuset och tidsbrist. ;p
 
Dock insåg jag hur enormt FET jag har blivit under sommaren. Det är verkligen dags att göra något åt det. Det blir i alla fall inget godis o kakor o sånt innan skolan börjar.
Önska mig lycka till! Jag ska så ta tag i mitt liv nu.
Puss

Kommentar:
#1: Nathaa

Tjo!
2 saker ;)

1. Vart köpte du tröjan? O vad kostade den? :)
2. Sa inte du att du skulle sluta me allt onyttigt för ett tag sedan? Hur går det me de? ;)
(du kan svara här elr så kan du ju messa svaren om du känner för de ;))

Svar: Hejdär!Tröjan är köpt på HM och kostade inte så mkt.. kanske 200? Osäker, men ungefär så.
haha, joo. Men nu är det på riktigt. Förut kände jag mig tjock. Nu FET. Usch.
Klickedicken

2012-08-11 @ 00:53:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: