Klickedicken

2012-08-29
17:53:49

Random bilder
Jag skulle rensa lite bland all skit som ligger på skrivbordet på datorn och hittade sjukt många "skärmavbildningar" som jag vill dela med mig av! :D
 
Ååååh, vad jag minns det här! Kladdkaka är verkligen något av det lättaste man kan baka, ändå gick allt så fel. 
 
 
Jag ÄLSKAR sånt här! Jag menar... Hur stor är egentligen en lök? Jag har också undrat många gånger. Sedan att någon verkligen räknar på det! Hahah Nöööördigt :D:D:D
 
Ett bevis på hur noga jag läser. Om jag svarar konstiga saker på sms eller mail eller ngt kan det vara därför. Och JA, även jag vet att Gustav Vasa åkte skidor och inte var vid Nilen..
 
Hahah, jag gillar inte att i princip alla från min gamla skola går på Hvitfeldtska. Det ska vara grönt, inte rött...
 
<3
 
Undrar fortfarande hur man kan ha -5 olästa inlägg...?
 

Det är tvång på det här. Du kommer. Punkt! 
 

Och sist, men inte minst: Varför har Alex TVÅ mikrofoner!? Haha (Bilden har jag snott från festivalphoto.net)
 
Hoppas det var något som passade? haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: