Klickedicken

2012-08-16
09:02:50

Så TRÖTT!
Tänkte kolla tillbaka på min fina lista igår och jämföra med vad jag faktiskt gjorde, men det gick sådär eftersom jag somnade i soffan redan vid tio-tiden. Jag måste varit heeelt utmattad!
 
Menmen listan löd:
 
*ringa Åse o fråga henne vad jag egentligen ska göra på jobbet på Chalmers
*boka biljett till köpenhamn
*rensa alla konstiga prylar på mina hyllor
*städa mitt rum
*plugga fysik
*läsa klart om psykiatri
 
Och jag gjorde faktiskt ingenting av det som stod där! Istället gick jag o Anna en promenad. Konstigt nog hamnade vi i skogen och vid ett järnvägsspår... Jag vet inte riktigt hur, det var anna som bestämde vägen. Normalt när jag går dit vi skulle blir det på en trottoar hela vägen (Y) Det blev ändå bad i slutändan, så skit samma haha 
 
Annars fällde vi ett träd och sågade upp nästan alla grenar (vilket enormt jobb!) och handlade mat. Vi skalade också enooormt mycket äpplen, kärnade ur dem och kokade mos på dem. 
 
Jag får göra ett nytt försök på listan idag... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: