Klickedicken

2012-08-20
14:23:23

Schema
Hemma från skolan igen då! 
 
Skolan ser ut som en byggarbetsplats! Det är byggdamm överallt, vi fick inga skåp och ingenting är klart. Hoppas att de fixar iordning det snart... Undrar vad ettorna tycker om sin nya skola..?
 
Ny mentor blev det också, nämligen Martina! Grymt bra! Hon är, enligt mig, en av skolans bästa lärare så jag hoppas att hon är lika bra som mentor. 
 
Som alla andra ska jag kanske lägga ut en bild på mitt nya schema? Det är väldigt kladdigt och jag har ingen aning om vilka lektioner jag har, men man ska kunna skriva ut ett personligt schema senare i veckan så det löser sig väl. 
 
Ny lärare i engelska, och med tanke på vem det är lär jag få G... om jag har tur. I biologi blir det Martina! Perfekt! Men jag har ingen större koll på vilka lektioner jag kommer ha.. Vill ha mitt personliga schema NU!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: