Klickedicken

2012-08-01
15:53:50

Självförakt - Eldrimner
Självförakt av Eldrimner är sinnessjukt bra!
 
Såg Eldrimner live på knorrfest i lördags. De var helt otroliga! Det har de i och för sig varit varje gång jag sett dem live, men ändå! Det är så inte värt att missa den här låten!
 
Synen är belåten, i min ensamhet sitter jag tystlåten
Jag har sett, fast blundat för kommande fara
Försökt uppnå det alla förväntat mig göra
Men programmerad till det naturen gett mig till vana
 
Nu så har sanningen talat
Oförglömda ord på papper
Diagnos: Manodepressiv
 
Min tysta hemlighet är nu berättad
Som ett hårt slag slås jag ner på 
Markens hårda underlag
 
Toner bär ingen sång
Fruktan råder för morgondagen
Jag är fast i mitt inre jag,
med en sjukdom som besegrar mig var eviga dag
 
Diagnos: ....
Taggar: Eldrimner;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: