Klickedicken

2012-08-27
19:54:46

Träffat Vickan och Sara
Det var så SJUKT kallt imorse att jag trodde det var vinter! Jag gillar vintrar... Mysigt kallt, med frost o så. Eller ah, vintermorgnar. Det är mysigt. Annars är det bäst med sommar, precis som idag!
 
Slutade tidigt, så åkte in till stan med Sara. Såg sjukt många nollor som ville ha pengar... Men det var nästan bara maskinare och några som gick biokemi eller något. Antar att de är ute olika dagar? Vi fick iaf (köpa) varsin kram av två. Värt. 
 
Från ingenstans dök Vickan upp! Henne har jag inte sett på så sjuk länge att jag inte kan hålla koll på hur länge. Satt o snackade skitlänge och kom fram till att vi måste ses oftare och kanske ska plugga ihop nu i höst! Hoppas något av det blir av!
 
Bjuder på en fin bild på Vickan, bara för att. Hoppas att hon är okej med det :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: