Klickedicken

2012-08-23
19:25:13

Tyska?
Då var den stora frågan hur jag ska lyckas läsa tyska steg 5 iår. Måste läsa in den själv, men får iaf tänta av den sedan. Det är ju skönt i alla fall! Jag får ihop alla meritpoäng i alla fall! 
 
Det betyder att jag inte behöver ha mer än 18,50 i snittbetyg! Det känns mycket mer överkommligt. :)
 
Men tyskan då... Är det NÅGON som känner att de vill hjälpa mig på något sätt får ni jättegärna höra av er! Typ sitta o plugga någon gång.. :) Vi behöver inte ens vara på samma nivå. Men det är ju bra om vi båda håller på med tyska. Såklart är det ännu bättre om du är bättre på tyska än jag, men ah. 
 
Fille till exempel! Hjälp mig! Eller Cammi, eller någon som kan. Cammi, om du nu läser, skulle inte vi plugga tillsammans? Det har blivit av en gång hittills, hoppas vi får ihop det fler gånger! <3
 
Tagga massa tyskaplugg nu då!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: