Klickedicken

2012-12-27
00:37:07

Annandagen
Idag har jag vart och bytt lite julklappar som vart fel storlek osv. Kändes verkligen som att det tog hela dagen! Sedan på kvällen skulle i gått till familjens gamla vänner, meeen seg och tråkig som man är ibland så orkade jag inte följa med. 
 
Smsade Susanna istället och tro det eller ej, men hon var i mölndal! Inte typ 40 min bort med buss, snarare tio. Så hon kom hit! Nu har vi gjort det ena och det andra. Förutoma att vi har insett att vi har ännu mer porslin och köksredskap som ser likadana ut har vi kollat på skräckfilm och skickat julklappar till mina vänner. 
Visst är det sent att skicka julklapparna efter jul, men bättre sent än aldrig. Dessutom kände vi oss sjukt kreativa när vi gjorde dessa! 
 
Vi har även skickat tusentals oseriösa sms till folk som kanske inte alltid försår att det inte är seriöst.. meeen vi är glada ändå! :D
 
Nu ska jag snart krypa i säng. Det är en dag imorgon också! Och då ska jag hinna gör massa grejer! Typ klippa ihop första bloopers-filmen till julkalendern, hitta det perfekta skåpet till mitt rum och skriva en labbrapport om blod. Allt detta innan jag ska iväg till Kungsbacka och kolla på filmer. 
 
Såe ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: