Klickedicken

2012-12-23
16:37:49

En natt i Mölndal <3
Började Lördagen med att åka till stan med Theo och köpa de sista julklapparna! Blev skitbra. Fick köpt ALLT! Stort tack till honom för all hjälp med julklapparna! Medan vi var i stan fick jag ett sms från posten där det stod att jag fått ett paket som jag måste hämta. Gissa om jag direkt visste vad det var? :3 Iiiih, min efterlängtade iPhone! :D
 
Nu är jag alltså, som så många andra, ägare av en iPhone! :D Eftersom jag precis har bytt och inte lyckades kopiera över kontakterna till minneskortet får folk gärna smsa mig sina nummer! ;)
 
Hur som helst så vart det lite mat med familjen innan Theo, Matz och Susanna dök upp hos mig. Vi drog ner till Maxi för att köpa grädde så att vi kunde göra glass. "Det är inga problem att vispa en liter grädde i den DÄR skålen, där har jag vispat 14 dl en gång innan!" sa jag, varpå skålen blev överfull av en liter... Det är nog dagens glassminne xD Är fortfarande fast besluten att jag på något sätt har vispat 14 dl i den där skålen! 
 
Glassen blev iaf bra, iaf om man ska tro dem den var till! :D
 
Det blev sjukt många filmer den natten måste jag säga! Kollade på film från tolv-tiden till typ sju. Där emellan flyttade vi runt, möblerade om, bäddade och massa annat! Theo däckade på mitt golv, så Matz funderade på att bära in honom i mitt rum och lägga honom i min säng. Hahaha, det gick sådär. Sängen fick han sova i tillslut ändå xD
 
Jag ser ut som en jag-vet-inte-vad, men det är okej, för att vi är BÄST! Och blonda.. Speciellt jag och Susanna <3
 
Filmerna vi såg var inte de bästa hela tiden, men Susanna valde iaf ut de bästa bitarna! Hon såg början och slutet på ALLA. Jag och Matz såg däremot alla. Hela. Ingen av oss sov på hela natten. Jobbigt att man är som piggast på dygnet vid fyra-tiden asså. Det känns som att det alltid kommer att vara så. Aja. 
 
Vi såg en skräckfilm också. Fett kul. Susanna hörde hela genom sin sovsäck och underhölls av att jag och Matz "skrek av skräck", dvs ryckte till eller gömmer sig under en filt. Massa mesiga grejer, men inte skrek vi av skräck inte xD
 
Det var hur som helst en fett mysik kväll/natt/morgon och jag vill tacka alla inblandade ngt ENORMT! <3 Fett bäst är ni! <3
 
För att bara berätta om vår awsomeness lite mer drog vi till Maxi vid åtta på morgonen eller så och köpte alla julklappar Matz ska ge bort iår på ca en timme. Sjukt duktigt! Grodan Adolf var den fiiinaste! :D
 
(Det finns fett många halvfula bilder.. Vill ni helst ha få bra eller många och då både bra och dåliga bilder? )
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: