Klickedicken

2012-12-27
00:21:24

Jul!
Nu måste jag erkänna att jag vart sjukt dålig på att uppdatera här de senaste dagarna! 
 
Det har så klart sina orsaker. Framför allt har mina kusiner och deras föräldrar varit här i Göteborg! Och vi ses alldeles för sällan! Meen kan ju ta och berätta om julafton? :D
 
Vi drog till mina kusiner på pappas sida och åt julbord med den delen av släkten på förmiddagen. Eller ja, klockan ett. Vi kom fram till att när man äter blir magsäcken så stor att den borde explodera, men om den exploderar går volymen mot oändligheten! Då behöver man (om man överlever) aldrig oroa sig över att äta för mycket!
Förutom natur-filosofi tog vi en promenad genom Mölnlycke innan vi gick in för att öppna julklappar!
 
Vid femtiden körde pappa mig och mina syskon till mormor och morfar och mina kusiner på mammas sida. Det är de som är här från Stockholm! Så det blev ett kärt återseende! Eller vad ska man säga? Där blev det iaf mer mat innan mamma och Kent kom. Mamma hade med sig en julklapp till mig från en kompis, vilket blev resten av kvällens skämt. Om man inte såg vad det stod på paketet sa alla "äh, det är från namnet-på-min-kompis" Herregud! Det blev rätt knepigt efter ett tag! 
 
Det blev en bra jul ändå. Det känns bra att det inte är lika mycket tjafs om julklappar som när man var liten också! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: