Klickedicken

2012-12-20
23:19:51

Önskelista!
Åh, det där med önskelista! Nu är det väl lite sent att göra en.. Men det är alltid kul att önska sig saker, så jag gör en nu. Bättre sent än aldrig. :3 Ska tillägga att det här är utan inbördes ordning också!
 
Skor man kan ha nu på vintern, utan att de är fula men att jag fortfarande kan ha dem, trots att jag alltid får ont i mina fötter. Tycker att dessa var riktigt snygga för att vara sådana faktiskt! :D Lila och gråa, why not liksom? :D För den som kanske inte har märkt det älskar jag lila och blått :3
 
Nytt objektiv till min älskade kamera! Vill ha typ makroobjektiv eller ett så att man kan ta finare bilder i mörker. Ett där man kan ha sjukt lågt bländartal hade också vart fett nice! Kan dock inte bestämma mig för vilket av dem jag helst vill ha!
 
En cykel är nästan ett måste! Har en som är asnice att ha i skogen och på landet, men den suger ganska hårt på asfalt om man vill komma fram fort, men fortfarande inte bli äckligt svettig. Den på bilden är rätt perfekt. Högre styre vill jag väl ha, men gillar att den har smala hjul och att det är en cresent. Bockstyre är coolt, men har egentligen ingen större erfarenhet av det, så vet inte om det är bra eller inte. Men halv-racercykel hade vart niiiice!
 
Förutom det där vill jag alltid ha musik! Bra musik! Dark Tranquillity hade tex inte varit fel. Inte LOK heller. Nu är det bara att vänta till julafton och se! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: