Klickedicken

2012-12-28
15:46:14

Skräck i Kba

Jag skulle, med de bästa, åka till Kungsbacka och kolla på filmer hela natten mellan igår och idag, men insåg snart att jag hade feber och verkligen inte skulle orka. När Susanna dessutom inte orkade komma, kände jag att jag verkligen inte skulle orka hela natten och vara vid liv dagen efter.

Messade Matz att även jag skulle hoppa av eftersom jag var småsjuk och inte ville missa det som skulle göras dagen efter. Kände mig sjukt dålig, lat och tråkig som inte följde med, men aja.

Den ursäkten dög inte och när jag kollade mobilen nästa gång (hade dumpat den i soffan på ljudlös) hade jag typ sju missade samtal från olika personer bland filmmänniskorna plus några sms från Susanna om att Matz och Julia ville att vi skulle komma.

När Matz ringde mig igen lyckades kan på ytterst kort tid övertala mig om att jag skulle komma ändå, så jag ringde Fille och fick efter mycket om och men med henne. Tricket var: glögg och pepparkakor!

Det tig oss år att komma dit, men vi lyckades! Trots sjukt dåligt lokalsinne hos de två som hämtade oss ;D

Det blev sjukligt många konstiga filmer den natten! Jag, Matz och hans kompis Sara såg ALLA. Självklart. Tror vi sov liksom fem min var, absolut inte mer ;o Vet att en av dem andas lite på mig och viskar "tror du hon sover?" varpå jag svarar "har sover inte, jag tänker på pengar..." Jag var väl halvvägs in i drömmarnas värld ;)

På morgonen hade jag och Matz, som är de galnaste diskuterat Saras mikros ljud och varit ute o knackat på fönstret. Sara och Matz hade spelat gitarr och alla tre hade ätit en del kola..

Menmen, Julia K vaknade och det blev frukost! Fille tog den priset i att sova längst och när Juliorna hade gått blev det ännu en film! Men då kunde varken Sara eller Matz hålla sig vaken, så de sov som stockar. Sara följde mig i Fille till hållplatsen sen, men Matz fick sova vidare. Tror han behövde det ;p

Fet natt, ännu en gång! Älskar att det finns så grymma människor som dessa! ❤


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: