Klickedicken

2012-02-06
21:11:54

Asta Kask @ Arena 11
I lördags åkte jag och Fille till Alingsås för att kolla på Asta Kask. Det stod på facebook att det skulle komma 56 pers, så det kändes rätt ovärt. Men när vi kom dit var det väääääärsta fina stället med TVpryl och gratis garderober!

Första förbandet, Our Void, var faktiskt bra. Mycket ovanligt för att vara ett förband känns det som, men ah. Sedan var det Gamla Pengar. Hahah, grymmaste bandet EVER. Musiken var la sådär, kanske. Men ändå! Skulle köpa en CD av dem efter konserten, bara för att de var så söta, men det gick inte för sig. De var nämligen slut. Så jag fick en EP till samma pris! :D Då är la bara problemet att prylen man spelar sånt på står läääängst in i ett rum fullt med skit... Och nu känner jag att jag spårar ut, som vanligt!

Åter till spelningen. Asta Kask var om möjligt bättre än jag hade förväntat mig! Röjde som sjutton :D Mitt ben är heeelt up fuckat nu, men det var det värt! :D Synd bara att Fille dog i början :c Men Asta Kask var grymma! Gamla gubbar också för den delen, men ah :D Träffade folk från Fässberg också.. ;o Nice, nice :)

Helt enkelt var det en mycket lyckad spelning! :D


Snattad från Gamla Pengars sida på facebook (Gilla att jag och Fille är med på bilden)


Gamla Pengar. Bilden är från http://johansvensson1968.blogspot.com/2012/02/gamla-pengar-live-i-alingsas.html


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: