Klickedicken

2012-02-19
20:55:10

Frisör!
Ska man bli frisör eller? :D

Jag älskar hår! Peta på hår är det bästa som finns! Man kan färga hår, klippa det eller bara göra någon cool frisyr... Klippte Theos hår för några dagar sedan och det blev faktiskt ganska bra. Eller ja, jag är rätt nöjd. Vet inte vad han själv tycker haha. Idag har jag flätat i dreads i mitt eget hår! *host* jag.. *host*. Fille hjälpte väl till på ett hörn kanske. Men det blev också nice. Sedan klippte jag lite i Filles hår också. Ingen större skillnad, klippte lite i topparna och klippte luggen kortare. Men alltid något! :D

Är det någon mer som vill att jag ska klippa deras hår så här av er! Sofia och Natta står på tur. Men eftter det...!

Kommentar:
#1: natta

haha jag hör av mig o bokar en tid nån dag när ja fått pengar! ;)

2012-02-19 @ 21:13:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: