Klickedicken

2012-02-03
18:18:55

Lillasyster @ Sticky Fingers
Lillasyster spelade på sticky den 28/1. Eftersom jag o Fille är så OTROLIGT unga gick vi på den första av två Lillasysterkonserter den kvällen. Det var alltså 13 år på den första och 18 på den andra, vilket också gjorde att det var väldigt lite folk där.
Trots detta faktum var det lite röj på några låtar och jag lyckades som alltid slå sönder mitt ansikte.

Det var lite synd att vi missade början och att de hade valt så udda låtar. De skulle hoppat över Umbrella och selat Sug Min från LOKtiden istället. Annars var det rätt bra. Vill brara ha en till snart!

Trevlit att snacka lite med dem efteråt också. Men det var liiiiite jobbigt att man inte kände igen den nya basisten, efter att Daniel tydligen har dissat bandet. Sedan var det lite ironiskt att de spelade Lok står när de andra faller när det bara är Martin som är kvar sedan LOKtiden.

Det var helt klart en värd konsert! Vill ha fler Lillasysterkonserter NU! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: