Klickedicken

2012-02-15
23:33:40

Sportlov
Är det sportlov så är det sportlov. Jag har sportat jättemycket idag! Skidor OCH skridskor på en frusen sjö o Alingsås tillsammans med min bror och far. Faktiskt väldigt trevligt!

Skulle plocka upp min syster på väg hem, men hon fick inte sitta där hon ville. Alltså blev det krig och Harald bestämde sig för att ta bussen hem, tills vi skulle plocka upp honom på hållplatsen och jag fick BÄRA in honom i bilen!

Sedan blev det hem och käka middag! Grymt gott efter att ha glömt allt som heter mat sedan klockan tolv! (klockan var typ åtta vid det laget) Det blev pölsa med potatis o ägg. Jättagott! :D Varför gillar jag sådan mat som ingen annan gillar? Blodpudding, pölsa och.. jag vet inte vad

Det är la lite samma åt andra hållet med. Coca cola tex. USCH. Tack o hej.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: