Klickedicken

2012-01-01
03:25:24

Gott nytt 2012!
Det blev en RIKTIGT trevlig nyår med mina kära fadder och modder, en av deras söner och Rebecca! :D
Alldeles för längesedan jag såg dem allihop! Så grymt kul att se dem igen :3

Det blev en del nyårslöften också, kan ju ta något här :)
- Godisförbud! Jag klarar inte av att sluta med det om jag bara lovar mig själv, så fick bli ett förbud. Med belöning :)
- Jag ska spela mer musik. Alltså gitarr, piano eller börja med ngt nytt. Funderar på att maila min gamla gitarrlärare och fråga om hon vill spela med mig igen (a)
- Bli allmänt hälsosamare... Den var luddig.. hahah

Meeen det är okej, för att jag är egentligen ensam på jorden. Alla ni andra småtomtar finns bara i mitt huvud. Jag har kommit på er. Det är vad jag har lärt mig idag! :D

Tack Becca, än en gång för en trevlig nyårsafton!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: