Klickedicken

2012-01-14
00:22:38

Hektisk vecka!
Ojoj, hektisk vecka!

Skolan är igång och gör tappra försök att ta kol på mig! Men jag har i alla fall överlev en vecka! Funderar om det är kol eller kål... Om ngn har tagit kol på en skulle man ju rent principiellt kunna klassas som ett kålhuvud. I så fall borde det vara kål med å. Men antar att det är med o, som att förkolna... <- Dagens fundering!

Idag var det, tydligen, muntligt tyskaprov. Hade jag helt missat alltså, så det gick la sådär. Sedan är det Kemiprov på tisdag så har försökt plugga till det. Samtidigt har jag försökt sova ikapp efter lovet... Blev inte så mycket sömn då. Och gissa hur det gick? Inte så bra det heller, haha.

Det blir 50årskalas imorgon (inklusive alla förberedelser), så inte mycket tid över där. Blir det ngt över får jag nog satsa på kemi där. Söndag är det julgransplundring hos farmor med kusiner och Magnus o Moa. Samma där med kemin. Fråga inte vad Magnus och Moa är till mig... Jag är deras sysslingbarn. Tror jag.

Meeeen, det är fredagen den 13e och jag har inte dött! Glad där. Och nästa vecka överlever jag. Då blir det dessutom Öppet Hus på Fässbergsgymnasiet, gott folk! Välkomna! Det är alltså onsdag kl 17-20.

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan kemiplugg och sängdags. God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: