Klickedicken

2012-01-19
20:36:52

Nördad....
Nu kör vi en favorit i repris. Snott en lista från Natta!

1. När gick du upp idag? vaknade vid... sju, typ. var uppe ur sängen runt halv åtta.

2. Diamanter eller pärlor? diamanter, tror jag :)

3. Senaste filmen du såg på bio? Det var längesedan! Men tror att det var Harry Potter med Fille :D

4. Favorit-TV- program? Oh, svårt! Kollar inte mycket på TV, så jag vet inte.

5. Vad åt du till frukost? Macka med ost, tror jag.

6. Vad är ditt andranamn? Det står ditt, så jag behöver bara skriva ett. Estrid. :)

7. Din favoritmat? Svårt igen! Men mammas currysås med kyckling o ris är fantastiskt! Samma sak med farmors köttbullar i brunsås och mormors kött med ngt i. Vet inte vad det är för kött o jag vet inte riktigt vad som är i, men typ plommon? Annars gillar jag sallad jättemycket! :D

8. Vilken mat gillar du inte? Inser att jag älskar mat (a) Nää, men fet mat gillar jag inte. Typ friterade grejer. Annars typ såmt med vitlök. Usch!

9. Favoritchips? Ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte chips speciellt mycket.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Vet faktiskt inte! Lyssnar på allt möjligt nu, eftersom att jag håller på att fylla den nya datorn med musik! :D

11. Vilken bil kör du? Pappas VW

12. Favoritmacka? Tro det eller ej, men skolans grova ost o skink mackor är jättegoda! :D

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Håller med föregående talare när jag skriver kaxig. Men även pantade människor som inte får ur sig annat än "eeeh, va?". Sedan allmänt sådana som tror att de är bättre än alla andra. Och sådana som inte kan anpassa sig för fem öre. (Inte sagt att man alltid ska anpassa sig, men harregud, ibland!)

14. Vilka är dina favoritkläder? På mig eller på ngn annan? Höga klackar är fiiiiiiiint! :D (kanske inte klassas som kläder, dock och kanske inte passar jättebra på en två meter lång kille?)

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Åh, svårt! Ngt varmt o soligt ställe!

16. Favoritklädmärke? blåmärke? eller ärr? Ärr kan faktiskt vara lite häftigt ;D

17. Var vill du dra dig tillbaka? Dra mig tillbaka? O.o Jag vill inte dra mig tillbaka?

18. Favorittid på dagen? Eftermiddag, kväll :3

19. Var är du född? Åååååååh, GÖTEBORG! (Räknar LOK o Hardcore Superstar Partille till Göteborg är jag bannemig född i Göteborg)

20. Vilken är din favoritsport att se på? Att kolla på sport är verkligen jättetråkigt! Var med istället! :D

21. Coca Cola eller Pepsi? Ärligt? Inte gott.

22. Fotboll eller ishockey? Skulle vara kul att testa att spela ishockey på riktigt... :D

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Båda... Gillar inte att sova. Slappa, däremot.. :D

24. Pedikyr eller manikyr? manikyr :)

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Att det är dags att göra ngt åt klimatförändringarna! Vår miljö är sjukt dålig och våra barnbarn kommer typ dö av det om vi inte gör ngt!

26. Vad ville du bli när du var liten? Vet inte! Forskare?

27. Bästa barndomsminnet? Det skulle ta flera timmar att skriva ner de bästa! Kan inte välja ett.

28. Varit i Afrika? Nej, men hade varit coolt att åka dit! :D

29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Jaaa, har ett svagt minne av detta...

30. Varit med om en bilolycka? nej, som tur är

31. Favoritdag i veckan? fredag eller onsdag :p

32. Favoritrestaurang? Sushistället! Sushi Deluxe. Eller jag menar Shushi Deluxe (felstavning på skylten!)

33. Favoritblommor? Åh, jag vet inte! Rosor? :D:D

34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Usch! Eller säknas sushi? Isf Sushi Deluxe

35. Äger du en cykel? Jaa! <3 en mountainbike

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Saknas det en preposition i den meningen?

37. Läggdags? Nu? Näää, ska göra matteläxa, tyskaläxa o duscha först :p

38. Senaste personen du delade en middag med? Middag? Har inte ätit middag på flera dagar. Om man inte räknar mackor. Vilma isåfall :)

39. Vad lyssnar du till just nu? Tro det eller ej, men ingenting!

40. Favorit färg? Lila, svart och blå. Låter som väsrta EMOt!

41. Hur många tatueringar har du? Förvånande avslutningsfråga! Men ingen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: