Klickedicken

2012-01-19
19:56:41

Öppet hus!
Öppet hus igår var faktiskt riktigt lyckat! Visade en kompis runt typ tio varv och snackade en del med massa folk som redan går på skolan, men jag inte brukar snacka med :) Så det var kuul! :D

Kan inte säga annat än att den skolan är fantastisk! :D

Dagens! :D
Gunnar: Hugo, jag gav pappret om Hemsedal till din gympalärare. Eller vem har du i idrott..?
Hugo (direkt svar): Gunnar.
Gunnar ger en mkt intressant blick till Hugo.
Hugo: Eeeeh, Janne menar jag.



Idag blev det yoga.. Men fy, jag ska iaf inte gå i SÅDAN yoga om jag ska hålla på med det ;o

Kommentar:
#1: Nathaly

SV sng. psykologi: haha ingen aning faktiskt, ska fråga min mentor nån dag :)

2012-01-19 @ 20:25:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: