Klickedicken

2012-01-06
01:53:28

Träffat Ami o Jonas!!
Dagen började med en totalfailad kaka...
Efter det där drog jag till vagnen, träffade Jonas och så åkte vi till Ami. Men när vi kom fram var huset helt dött och Jonas började undra om det verkligen var någon hemma... Efter att ha ringt på och messat vaknade Ami och kom och öppnade, haha.
Blev några filmer. Typ fyra. Jönssonligan, School of Rock, (T)Raumschiff Surprise och Saw 3. Den sistnämnda var... trevlig. Speciellt när man skulle ut i mörkret för att gå hem efteråt.


Hade min kompisbok i väskan sedan jag-vet-inte-när, så den blev två kompisar rikare!

"Mitt bästa minne: När Jonas hoppade in i en garderob"
"Mitt bästa minne: leka med Jenny och Ami"
Ni är ba' för go'a! :D:D <3 love u!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: