Klickedicken

2012-07-08
12:11:17

Dagens ungdom
Hahahah, folk är så... själupptagna. Sen säger hon emot sig själv... haha herregud. Var tvungen att dela med mig bara. 
 
"Måste skriva ett inlägg för att få folk lite glada om att jag faktiskt älskar mina ben.
eller är väl mina vader som gör den snygga (;
dock är det så att mina knän har varit med om små olyckor vilket
gjort att de är svullna som fan och gör att mina ben inte är speciellt vackra.
Alla som träffat mig vet att jag är rätt kort ( 162 cm lång )
och jag har varken långa ben eller korta, men de är inte feta utan helt perfekta.
Mina vader brukar jag dock få komplimanger för- de är stora
och hårda ;) Jag kanske borde visa mian ben oftasre?"
 
 
http://josephineesparrow.blogg.se/2011/january/
 
Vet inte om jag kan hålla med om det med stora vader? O.o

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: