Klickedicken

2012-07-22
23:26:36

Frisör och bio
Jag erkänner att jag har varit grymt oflitig med kameran på sista tiden! Känns så tråkigt att lägga upp inlägg utan bilder, så det har inte blivit några inlägg heller. Illa! 
 
Idag hade det kunnat bli fetingbiler om jag hade orkat ta fram kameran, men så blev det inte. Började dagen med att leka frisör och klippte Theos hår. Jag börjar få klämm på den där frisyren nu tror jag! Det blev dock mycket kortare än jag tänkt mig, haha hoppas att han blev nöjd iaf. :)
 
Jag drog in till stan för att träffa Cammi senare. Det var inte en dag för tidigt! Så sjukt längesedan vi sågs att det är inte sant! Det fanns hur mycket som helst att prata om. Och hon tycker också att de blåa sjukhuskläderna känns som en pyjamas! <3 haha Jag såg dessutom en patient från min avdelning! Nummer två jag ser utanför sjukhusets område... :o Han såg mig dock inte. Det kanske var tur? 
 
Cammi och jag avslutade kvällen med bio. Cockpit blev det. Sjuuuuukt bra! :D
Det blinda barnet frågar sin pappa som är utklädd till kvinna: "Pappa, vad är en transvestit?"
"Jag vet inte, du. Men fråga din faster. Han kanske vet.."
Haha, älskar't! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: