Klickedicken

2012-07-08
15:35:10

iPhone
Igår började dagen med städning, men jag tröttnade snabbt och drog in till stan för att träffa Fille istället. Det blev Espresso House med henne och tre av hennes kompisar innan vi kollade lite på telefoner. Funderar på iPhone, igen.
 
Sist köpte jag ju en Xperia mini pro istället, men var aldrig nöjd med den. Den var bra första två veckorna. Sedan har den bara blivit sämre och sämre. Har använt min W890i istället, men nu vill inte den bli laddad längre, och Xperian har inte direkt blivit bättre. Alltså dags för en ny. 
 
Efter att ha snackat runt en del känns det som att de flesta har problem med sina telefoner, utom de som har iphone. Vad tycker ni om era telefoner? Och hur mycket minne behöver man på en iPhone? 32GB eller 64GB?
 
 
 
När jag och Fille kollat klart på telefoner blev det en snabbis till Maxi och sedan dra hem o laga mat och kolla på film och snacka heeeeela kvällen! Jättemysigt <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: