Klickedicken

2012-07-07
12:32:42

Justin Bieber-biljett
Det finns så grymt många bilder och videos på folk som bränner upp, spolar ner eller på annat sätt förstör biljetter till Justin Biebers konsert i Sverige. 
 
Jag tycker att det är för jävla lågt. Okej att man inte gillar hans musik, det gör inte jag heller, men sluta med hatandet! Acceptera att det finns dem som faktiskt VILL gå på den där konserten och har betalat för biljetterna, då är det inte okej att ta biljetten ifrån dem och bränna den. Jag antar att biljetterna är slut, så att det inte går att få tag i en ny? 
 
Tänk dig själv, det är något du jättegärna vill gå o kolla på, kanske en fotbollsmatch eller ett band eller vad vet jag, och du får tag i en biljett, trots att de tar slut jättefort, och du har lagt ner en del pengar. Tänk dig sedan att någon tar din biljett och bränner upp den. Det finns inget du kan göra. All glädje och 400 spänn är borta.
 
 
För övrigt, varför är han hatad mer än alla andra?

Kommentar:
#1: Nathaly

Sv ang viktinlägget: hahaha tack :D nä mamma märkte inte nått först heller eftersom ja hade min stora blåa kofta på mig haha som vanligt :)

2012-07-07 @ 17:56:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: