Klickedicken

2012-07-09
20:13:26

Separationsångest
Nej, nu får jag separationsångest! Inser att jag snart kommer sluta på jobbet och aldrig komma tillbaka. Alla underbara människor jag inte kommer träffa mer! Flera av dem har jag redan träffat för sista gången - Ibrahim, Kani och Klara - och resten blir sista gången på torsdag eller fredag. USCH! Det var två som var sista gången idag. Eller kanske tre, beroende på hur han jobbar. 
 
Vad löser man detta med? Jo, bakar kladdkaka när man kommer hem och sätter i sig tio gånger mer än man behöver. Till råga på allt har jag ont i halsen igen. KUL. Nu får det fanemej vara slut på skiten. 
 
Mitt nästa sommarjobb, efter östra, blir att gå ner i vikt och jobba på mitt immunförsvar. Visst får man bättre immunförsvar om man är vältränad? Tänkte börja officiellt på måndag. Inofficiellt börjar jag halvt nu. Inga mer jävla kakor och inget godis. Framförallt inga mer mejeriprodukter. Det är dags att jag accepterar att jag inte tål det, haha. För övrigt ska jag börja NU med den fåniga träningsformen "promenader". Visst är det nyttigt att gå, men jag vill inte räkna det som träning. Nästa vecka blir det springa om jag inte har blivit sjuk igen då. 
 
UÄGH, nu ska jag ut ur mitt svarta hål av fettma och feber. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: