Klickedicken

2012-07-19
23:14:50

Vad hände igår?
Igår var det en regning dag... Jag och Anna åkte in till stan och köpte ett par skor. Har ingen bild, men svarta ballerina... Som varje år. haha
Vi träffade Fille också och åkte hem för att färga hennes hår.
Eller ja, vi började med att bleka det. Sedan blev Fille kriminell, så vi var tvugna att ta sådana bilder...
Tänk dem åt rätt håll... orkar inte vrida dem och sedan ladda upp igen och gud vet vad...
Det blev i alla fall både lila och svart hår efter det! :D
 
 
Den är med för att bilden är cool, inte för att det var ett speciellt bra sätt at få i färgen på, haha. Men jag gillar färgen på mina naglar tillsammans med färgerna på hennes hår! Tack till Anna för bilden också!
 
När allt var klart hade jag otroligt nog lyckats missa en liiiiiten slinga, hahah. Totalonödigt att ta med den bilden, men nu blev det så ändå :D 
 
PS Kolla in mitt snygga brännmärke på tummen. Det ser verkligen ÄCKLIGT ut där.... :s DS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: