Klickedicken

2012-06-24
11:56:28

Blodgivare?
Jag funderar på att bli blodgivare! Att kunna skänka blod är en grym sak att göra. Man hjälper till att rädda liv. Enda problemet är väl att det är så enormt många saker man måste uppfylla. Det är massa frågor om vart man har rest, när man har varit sjuk, om man har nya pisercings eller tatueringar, vem man har legat med och om man har varit gravid. Det kan inte vara många som verkligen uppfyller allt det där. 
 
Jag till exempel klarar mig inte igenom det där prickfri. Man ska ha varit frisk i två veckor i sträck för att få lämna blod. Det har jag inte klarat på ett halvår iaf. Haha, men efter den här förkylningen; då jävlar! Jag ska hålla mig frisk och lämna blod! :D Någon som är på? 
 
Kolla om du är okej genom att läsa igeonom frågorna här
 
(Bästa skadan ever. Vete fan om jag behövde extra blod för det där, haha.)
Taggar: blod, ge blod, rädda liv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: