Klickedicken

2012-06-27
08:52:31

Hur blir man frisk?
Jag är fortfarande sjuk. Det är tydligen helt omöjligt att bli frisk. Var nästan frisk i söndags, men det har gått åt fel håll sedan dess. Jobba där jag jobbar är inte heller speciellt jobbigt. Man typ sitter och kollar på TV större delen av dagen. Kokar lite kaffe och fixar fram maten och så. Det är mer, för mig, mentalt jobbigt eftersom man bara sitter där när man kunde gjort något vettigt. Sådant klarar inte jag, haha
 
Det är väl bara att fortsätta gå dit och slappa sönder i helgen, så blir det bra. Imorgon ska jag till ögonläkaren, så jobbar bara 8.00-12.00 :D Men Fille ska kanske komma och färga mitt hår... hoppas inte det tar hela dagen/natten bara. Hahah
 
Jaja, ska hinna duscha och så innan jobbet, så hadet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: