Klickedicken

2012-03-30
17:12:47

F-spex
Jag var på f-spexet igår. Tänkte att det skulle bli kul att träffa min Inga-Lill och Bengt o att det är aldrig fel med spex. Men det var verkligen OTROLIGT bra! :D Nu känner jag att det inte är något snack. Jag ska gå teknisk fysik på chalmers, punkt. Dessutom funderar jag på om jag kan ha som projektarbete att vara med i det? Typ skriva lite manus och så. Sy kläder, sminka eller laga mat går nog iofs inte att koppla till naturvetenskap, men manus kanske gör. Skämten är ju så nördade på typ fysik/matte/annat kul att det är inte klokt!

Men tillbaka till spexets handling. Typ.
Anton, mina faddrars son, spelade mumie. Måste bara älska mumiegestaltningen i början och ah. Ska ju inte avslöja handlingen! Men i alla fall grymt bra spelat. Sedan har vi favoriten Wicky! Hon spelades av en långsmal kille. Det var otroligt hur kvinnligt han kunde röra sig! hahah jag vet inte. Den som INTE har sett f-spexet iår MÅSTE göra det!

Söndag är enda dagen det finns biljetter kvar till (tror jag). Så skaffa sådana till den föreställningen! Mer info finns här.

Detta är något ni inte vill missa! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: