Klickedicken

2012-03-05
20:23:47

Finbesök från Huvudstaden
Jag har inte skrivit någonting alls här på länge nu. Det beror på att mina kära kusiner med föräldrar kom hit för att fira min födelsedag och stannade till igår.

På min födelsedag blev det middag med Terese, Wilma, Martha, Åsa, Pappa, Anna, Harald, Mormor, Morfar, Mamma och Kent. Fick världens finaste låda/burk/ask att ha örhängen i av Åsa! För övrigt fick jag ett presentkort på CDON av Terese m familj och en SYSTEMKAMERA av mamma och pappa! :D:D Eller ja, jag fick ett hemgjort presentkort på en viss summa pengar till en kamera! :3 Nu ska jag bara välja. Och det är så SVÅRT! Funderar på en Canon EOS 550D för tillfället. Inte kollat speciellt mycket, men men. Säg till om ni vet saker som man ska tänka på när man väljer kamera! :D

På fredagen drog jag in till stan efter skolan för att träffa Terese, mamma och Martha. Terese bjöd mig på björnbärspaj och världens gödaste te och Martha blev bjuden på läsk och en bakelse av sin moster. Efter långa diskussioner om allt möjligt tog vi båt och buss för att komma hem till mormor och morfar för att äta middag. Senare på kvällen kom även Kjell till Göteborg.

Lördagen ägnades åt förberedelser inför släktfirandet på kvällen. Måste säga att det var riktigt kul att göra sallad och grejer med mamma och Moster innan! :D

Söndagen gick åt till att sova. Och plugga lite matte, men mest sova. Kom på att jag blivit sjuk igen! D: Men det blir snart bra... hoppas jag! :D

Kommentar:
#1: nathaly

En mac i julklapp o 3 månader senare en systemkamera i födelsedagspresent....o du kallar mig bortskämd? ;p

2012-03-09 @ 14:22:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: