Klickedicken

2012-03-16
16:10:28

Håriga Armhålor
Det verkar vara det enda folk kan prata om för tillfället. Vilken sida man än besöker på internet kommer det upp minst en bild på en hårig armhåla.

Jag kan verkligen inte förstå varför folk lägger upp sådana bilder! Nu tänker jag inte på håret. Vem sjutton vill lägga upp en vild på sin armhåla över huvud taget!? Tydligen var och varannan svensk. Jag tycker att det är osmakligt.

När vi pratar om själva håret som, tro det eller ej, är själva poängen med det här tycker jag att det är upp till var och en om man vill raka sig under armarna. Och på alla andra ställen. Jag är medveten om att det har setts som äckligt med kvinnor/tjejer att inte raka sig där. Det har helt enkelt setts som äckligt med hår på alla ställen utom huvudet på kvinnor. Det är sjkälvklart jättebra om den synen kan ändras! Men det känns väldigt överdrivet att visa upp sina armhålor, som någon slags protest, överallt.

Det ska inte "vara" fel att låta bli att raka sig, men det ska inte heller ses som fel att göra det. Man ska kunna göra som man vill och inte göra en så stor sak av det! Så snälla, sluta lägga upp bilder på era armhålor på facebook och resten av internet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: