Klickedicken

2012-03-20
22:44:08

Hej.
Hej! Nu har jag klassat mig själv som frisk! Har faktiskt tom varit och simmat idag. Blev lite kort, hade inte mycket tid och är väl egentligen inte helt frisk, så det var la lika bra antar jag. :)

Annars försöker jag komma ikapp i fysiken för tillfället. Lat som man är har man inte räknat något hemma sedan förra provet och sedan varit borta från skolan i en dryg vecka. Då ligger man redigt efter. Och prov på fredag. Inte bra alls där!

Efter fysiken gäller det att snabbt som sjutton dyka på kemin och naturkunskapen. Kemin är viktigast av de två, så naturkunskapen får nog vänta. Trots att deadline egentligen är på tisdag. Ah. Heh. Efter kemiprovet ska jag ha tillbaks mitt liv!

Så vi ses då gott folk! Då blir det fett många roliga saker hoppas jag. Eller jag inbillar mig det för att orka pluggandet haha.

När jag inte har tid över till någonting lägger jag massa tid på att glo på TV med familjen, äta och blogga. Hur smart är det på en skala? Inte så smart. Så nu blir det att gå och lägga sig i sin vaaaarma goa säng och läsa typ en halv bok... Flugornas herre tror jag att den heter. Något med flugor iaf. Hoppas att den inte är FÖR tråkig, haha.

Hadet illa gôtt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: