Klickedicken

2012-03-16
23:50:17

Lista :o
Haha, shit vad längesedan! :D:D

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

-  Mjo, det kan man väl säga

2. Har du sett din bästa vän gråta?
-  Det beror på vem jag tycker är min bästa vän.

3. Har du gråtit över en Kille/Tjej?
-  Jao

4. Vad åt du senast?
-  Äckel. (Rabarberpaj med vaniljsås)

5. Har du fått någon komplimang idag?
-  Nej, inte direkt :(

6. Bor din mamma och pappa tsm?
-  nej.

7. Är du polare med grannarna?
-  Polare vet jag inte, men jag känner dem.

8. Hur många förhållanden har du haft?
- DET delar jag inte med mig av här :)

9. Gillar du någon nu?
-  Jag älskar dig!

10. senaste piercingen?
-   hål i öronen...?

11. Vart åkte du sist du reste utomlands?
-   Måste vart Tyskland?

12. Gay?
-   Nej, inte jag.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
-   Nej :)

14. Vad har du för telefon?
- En helvetes Xperia

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
-   nej, men det var en bra idé!

16. Suger det här?
-  Börjar tröttna nu

17. Vem är din/dina bästis/Bästisar?
- Har ingen direkt bästis...

18. Vem träffar du mest av dina kompisar?
-  Theo, Ami, Fille <3

19. Har du bra syn?
-   HAHAHAHAHA nej.

20. Har du varit på ett party?
-  hahahahah, ofta itne?

21. Vilket är ditt favorit djur?
-   homo sapiens sapiens

22. Vilken är din favorit färg?
-  Svart, lila och blå

23. Har du varit utomlands?
-  japp

24.Har du sett din bästa vän naken?
- och så var vi tillbaka på "bästa vän"

25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
-   Inte varit på något så länge jag minns! D:

26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd ifrån skolan p.ga. slagsmål?
-  haha, nej! Mamma skulle antagligen tycka att jag gjorde rätt

27. Vart är dina syskon just nu?
- vart har riktning... så det saknas ett påväg i den frågan. Anna är på väg till pappa.

28. Hur är din dröm tjej/kille?
- typ.. "WOOOOOOOAAAAH!"

29. Vilken tid gick du upp imorse?
- typ tiiiidigt

30. Vad ska du göra i helgen?
-  Utbildning

31. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
-  uhh.. finns inget som kallas inkorg längre. Meeeen säkert från Fille om imorgon

32. Vad står det i ditt nyaste sms?
- senaste smset var ngt i stil med okej eller aha från Fille

33. Vad har du för kläder på dig just nu?
-  kläder..

35. Vad gjorde du igår?
-  Sov och åt kladdkaka

36. Vad är det första du gör på morgonen?
-  öppnar ögonen och stänger dem igen.

37. Vad ska du göra efter det här?
-  Duscha...

38. Tänker du på någon viss person just nu?
- Nja, dem jag ska träffa imorgon... (har inget med duschen att göra!)

39. Är du singel?
- Jao

40. Vad är klockan just nu?
-  23.46

41. Katter eller hundar?
-  nej

42. Har du varit kär i en lärare?
- omg, nej

43. Mysig kväll hemma, eller vild kväll ute?
- Ja tack! Med de bästa.

44. Har du supit ner en katt?
-  hmm, hahahah. Nej...

45. Gillar du tokio hotel?
- Det kan jag inte direkt påstå

46. Tyckte du detta va kul?
- nää, har tröttnat

47. Gillar du speedway?
-  nö, palla

48. Vilken ögonfärg har du?
- Typ grönblå

49. Vem är den tjugonde i din kontaktlista i mobilen?
- den är inte här...

50. Vem, vad skulle du inte klara dig utan?
- Alla GOA vänner man har. ÄLSKAR ER! <3

51. hur är det med hjärtat?
- Det dunkar fortfarande!

52. Var detta tråkigare än du trodde?
- mycket.

53. Vill du sluta nu?
- mm

54. Är du tjock ?
- Ja, men det ska det fanemej bli ändring på!

Det var änna ett konstigt avslut på den här.... O.o

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: