Klickedicken

2012-03-23
23:21:53

Träffat Natta
Idag var en konstig dag!

Det började med att jag nästan missade bussen, när jag gick hemmifrån EN minut senare än normalt. (Jag brukar få vänta i upp mot fem minuter på den) Men eftersom att jag är så ENORMT bra på att springa hann jag med den. Haha! Trevligt nog träffade jag både Theo och Åsa på bussen! :D

Fysikprovet gick la sådär... haha, hoppas jag får något poäng för att jag kanske har tänkt rätt på något.. hahah

Idrotten kunde jag inte vara med på och sedan fick vi sluta. Under idrotten satt jag, Ami och Alex i solen. Och tro det eller ej, men på den lilla stunden (max en halvtimme skulle jag gissa) lyckades jag bränna mig! hahah Heeeeelt otroligt.

Träffade Natta när jag kom hem också! Grymt längesedan vi sågs! Saknat dig så mycket att det är inte klokt, Natta! <3 Meeeen ah. Blev lite fotande, bakande och såklart film! Lite väl kort kanske. Brukar bli längre... menmen. Vi får ta igen det! :D

Stolt fotograf till den här. Älskar att katten lyckades slicka i precis rätt ögonblick! :D

Natta och Katja/K3/Molly

Kommentarer:
#1: nathaly

SV ang fotodag: hahahhaha nej jag blir inte(!!) bra på bild!

2012-03-28 @ 08:42:51
#2: nathaly

haha ja? vrf inte lixom, ba roligt o lägga upp bilderna :P

2012-03-28 @ 19:48:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: