Klickedicken

2012-05-20
20:36:13

Dagens
Fortfarande sjuk. Alltså har jag bara gått runt hemma o degat. Vart lite jobbigt att inte kunna njuta av vädret. Sett att det är fint och att jag skulle gillat det om jag inte haft så mkt feber. Men med feber blir det bara äckligt :C

De största händelserna idag var alltså först när Anna skulle gå till Theo o lämna ett USB-minne åt mig. När hon kommer tillbaka berättar hon utförligt om hur hon kommer dit, ser brevlådan, ska precis stoppa ner det fina brevet/paketet i brevlådan när hon får syn på Theos mamma. Hahah hon blev livrädd! och det visade sig att Mamman och Theo hade vart där hela tiden. När Anna berättade det här med största noggrannhet tyckte jag att det var ju dagens händelse!

Något senare, när mamma håller på att laga sin tröja och har ett brinnande ljus, kommer Anna. Hon tar upp en knappnål och sticker den i en död gråsugga och börjar elda upp den. "Kolla! Jag kremerar en gråsugga!" utbrister hon. "Och dens antenner ser ut som en glödlampa!" Hon kom fram till att hon skulle jobba med att kremera folk. (Vad heter det? Inte krematör iaf?) Plötsligt hade jag två händelser för dagen!

Sötaste kommentaren för övrigt! <3


Något senare, när vi håller på att laga mat, ringer telefonen. Såklart går Harald, som är den enda som inte hjälper tilll, för att svara. Han var borta oooovanligt länge för att vara honom. Han brukar svara, inse vem personen vill prata med och skicka vidare telefonen, eller vara väldigt kortfattad och lägga på inom några minuter. Men nu var det längre. När han kom tillbaka till köket var alla såklart nyfikna på vem det var. Han hade ingen aning(!) men berättade att personen i fråga hade legat i en säng tillsammans med flera andra personer och värmt sina händer på två vältränade killar. Efter lite mer diskuterande kom Anna fram till att det måste vart hennes kompis. Hon messar kompisen och får veta att hon inte fattat att det inte var Anna hon pratade med! Hade tydligen tyckt att hon lät lite trött o sur, men inget annat. Hahahah! Kanske en halvtimme senare ringer hon igen. Då var hon mer noga med att verkligen kolla att det var Anna hon snackade med innan hon sa något av intresse! haha
DET var verkligen dagens! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: